VårRuset.. snart är det dax!

Nu sitter jag här och är jätte nervös, fast jag egentligen inte behöver vara det för jag vet att det kommer gå hur bra som helst! Ska gå till tåget om ca 30 minuter och sen bär det iväg att möta upp mina kollegor och några andra för att sedan bege sig mot VårRuset!! Loppet startar 19.00, men det är nog andra aktiviteter innan så vi ska samlas allihopa vid universitetet vid kvart i sex. Då ska jag se till o värma upp och stretcha innan start, för annars kommer jag få riktigt ont efteråt. Speciellt som jag fortfarande har ont i benet/låret.. det är typ en sträckning som drar sig hela bakre vänster lår. Tur att jag och min kollega ska gå tillsammans så inte alla springer o man blir själv :P

Men jag är taggad fast nervös, det ska bli skit kul samtidigt som det kommer bli skit jobbigt!
Men men jag kommer vara så stolt över mig själv efteråt!

Önska mig lycka till :D


Puss o kramar / Jessicka

(Gammal logga, den iår ser lika dan ut fast är rosa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0