underbar fredag med studentfirande.

Hallå. Ja denna helg har varit händelserik. I fredags tog nu syrran studenten och amanda.
Vi firade dom tillsammans , det var riktigt trevligt. Jag har ingen ork att skriva om det nu men ville bara säga att det var en härlig dag och kväll. Grattis tjejer nu är ni färdiga äntligen <3 Önskar er all lycka i världen och jag är stolt över er!! <3<3<3

Speciellt dig syrran, jag älskar dig så mycket!!!! <3<3<3

Ville bara posta detta lite snabbt då jag inte skrivit bloggen på ett tag.. nu måste jag sova, upp tidigt i morgon, då blir det jobb igen. Vi har studiedag så vi ska till något ställe.. haha vet inte vart men det lär jag ju märka..
så måste verkligen verkligen sova nu.. 23.41 redan lix.

Lovade att jag skulle posta bilder från studentfirandet här men jag orkar inte, jag hänvisar er (då det oftast är mina vänner som läser min blogg, till min facebook) Eller för all del till min syrras blogg: http://vehemence.blogg.se
för hon har postat bilder, ja ifall ni nu vill se och är nyfikna.


Ett foto tänkte jag i alla fall orka fixa och det är detta på oss allihop. Godnatt nu allihopa, sov så gott!
Puss o kram /// Jessicka


Jag, studenten(Lillsyrran, om nån inte häng med), mamma och Jonas(storebrorsan) <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv; Tack gumman! :D Jo precis, och så får jag ju erfarenhet! (: Puss! <3

2010-06-08 @ 22:43:55
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0