Syrrans student <3

Idag är det dax, Min söta, älskade lillasyster tar studenten :D
Jag är så stolt över dig!! DU KLARADE DET!!! Jag älskar dig!
Så idag blir det först att delta när hon springer ut kl.14.00 (ofcourse) och sen blir det mottagning för henne och Amanda här i en lokal runt knuten, Mamma ska snart gå över till dom andra och fortsätta ordna till eftermiddagen.
Det ska bli riktigt kul o trevligt. Jag ska försöka ta så mycket bilder som jag bara kan så lägger jag upp dom sen.

Sen är det ju faktiskt så att min kära vän Carro också tar studenten idag, jag är ledsen att jag inte kan vara där och fira dig, vilket jag gärna hade varit ifall syrran inte tagit och ifall jag hade varit rik (haha carro tar ju studenten i örebro så) Men du ska veta att jag tänker på dig och jag är stolt över dig också. HA EN UNDERBAR DAG!

Och självklart ett stort grattis och en stooor kram till min vän Amanda som också tar studenten.
Syrran firar ju studenten tillsammans med henne eftersom de är bästa vänner och vi alla har känt varandra typ hela livet ( ja syrran o amanda har känt varandra hela livet, jag har känt amanda sedan jag var 4 tror jag . .. så det blir ju 18 år för dom. Helt otroligt! Hur som helst så är jag stolt över dig med gumman, DU KLARADE DET OCKSÅ!

Och såklart vill jag dela ut kramar till alla som har och ska ta studenten!

Nu blir det lite sång:


För ni har tagit studenten, för ni har tagit studenten, för ni har tagit studeeeenteeeen!
FY FAN VAD NI ÄR BRA, FY FAN VAD NI ÄR BRA,
För ni har tagit studenten... osv :D:D




Syrran när de hade haft mösspåtagning, andra bilder kommer sen after the show today ;)

 

 

HAHAHA , Jag vet att du kommer bli galen för att jag postar den här bilden syrran men lite får man tåla när man ska ta studenten .. hahahaaha. ÄLSKAR DIG gullunge <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lille syrran<3

Ja nu har jag tagit STUDENTEN!!! ;D Tack så JÄTTE JÄTTE mycket för allt gumman! <3 Jag älskar dig så otroligt mycket! Jag hade det underbart<3

Förlåt att jag var lite tråkig idag, men jag var(som sagt xD) trött + du vet vad xD Men jag hade det kul idag oxå, speciellt när jag slog dig i Yatzy xD Mohahaha! ;D Igen, ÄLSKAR DIIIIG!!! Puss<3<3<3

2010-06-06 @ 00:29:44
URL: http://vehemence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0