Skulle ha blivit barnkalas men slutar med sängen.

Godmorgon på er alla!

Ja, idag fyller Lenas son 1 år och jag var bjuden på hans ett års kalas. Skulle ha åkt med dom nu vid halv elva men inatt har jag haft ont i magen och det slutade med att jag fick gå upp på toa, några gånger.. fortsatte nu på morgonen. vet inte ifall jag bara är dålig eller ifall det är någon form av magsjuka så det blir inget barnkalas för mig idag :( Det blir sängen istället och bara hoppas jag slipper toaletten... Men jag tror jag bara är lite dålig men man vet ju inte, inte bra o riskera.. inte kul för mig heller ifall man är bland folk o så kanske .. ja ni kan ju föreställa er.. ska sluta måla upp bilder i huvudet på er..

Hur som helst så önskar jag Lilla Hugo stort grattis på sin ett års dag o hoppas dagen blir som ni tänkt er Lena o Thommy. Tänk att det har gått ett helt år Lena sen du blev mamma. Helt otroligt <3 :D

Jag har i alla fall haft en bra helg annars med midsommarfirande tillsammas med mamma, vi åt god mat (Baguette och laxröra, räkor o ägg) Så jäkla gott! (se bild nedan) och dessförinnan åt vi glass med jordgubbar o grädde.. vi åt tvärt om för syrran åkte iväg till sina kompisar på middag så vi ville fika tillsammans innan hon åkte.
Just det ja, syrran har flyttat hem igen ni som inte vet det. Orkar inte gå in på detaljer men jag är så glad att du är hemma igen gumman <3

Sen så hyrde jag o mamma film ( It´s complicated med Meryl Streep, Alec Baldwin O Steve Martin i huvudrollerna) Den var bra :) Så drack vi en varsin bacardi lime o bara myste. Så min midsommar var riktigt mysig.. tack mamma <3

Nej nu ska jag fortsätta vila och hoppas jag kan jobba imorgon, sista veckan innan semestern så vill inte bli sämre. Ha en söndag alla!


Puss/ Jessy


 

Min goda baguette med Ägg, Sallad, Räkor och laxröra.. mums <3

 

Salladen o räkorna, som ni ser :P

 

Och den goda laxröran(Gluten och Laktosfri, underbart att jag som laktosintollerant kan njuta av god mat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0