Jag längtar så det värker i mig..

....Efter semester. Alltså ni anar inte vad trött jag är i både kropp o själ.
Jag behöver verkligen få vila upp mig. Jag känner att jag bara vill dra över täcket och inte vakna upp på ett par veckor. Urk.. och så är den såkallade sommaren helt knäpp.. vädret går upp och ner .. det blir man verkligen helt galen på. Försov mig i morse tex och kom 40 min försent till jobbet.. jag brukar aldrig försova mig och nu har jag gjort det två gr nära inpå varandra... och det är det värsta jag vet. visst jag är ju bara människa , sånt händer men det irriterar mig i alla fall! Sen så har man varit sjuk förra veckan, förkyld o allt.. har inte blivit riktigt bra än.
Har slemhosta och så är jag lite halvsnorig.. det gör mig också irriterad.

Så ja jag längtar så det värker i mig efter semester.. innan jag får en ordentlig kortslutning.


/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0