Jag klarade av det , woho!

Jajjamen, det gick så bra igår.. 55 min tog det för mig att gå dom där 5 km.. (Kan bli bättre än så men jag är skit nöjd, hade ställt in mig på en timme så jag är nöjd..) Tror mitt rekord på 5,2 km är 35-40 min, men då har jag vägt mindre och tränat oftare så nej jag är skit stolt över mig själv. Och speciellt som när man gör en sån här grej där det är tusentals (tror vi var 13-15 tusen kvinnor/tjejer som var med igår, 18 tusen i förrgår) det hade jag inte gjort för ett par år sedan så jag har kommit långt. Vårruset var verkligen kul! Efter loppet så satt vi och åt i det härliga gräset och umgicks alla vi som sprungit/joggat/gått osv.. Kollegor och familj/vänner. a det var kul :)

Tyvärr har jag inga bilder från när vi var där då jag inte vågade ta med kameran för det första och för det andra så har jag knappt några batterier kvar och den ska räcka till imorgon då syrran tar studenten. Men jag tog några bilder hemma i alla fall som jag laddar upp ;)

Hehe så det var gårdagen det. Idag så var det bara att gå upp (trots smärta i vänster ben/lår efter "olyckan" och det blev ju värre efter gårdagen. Men det hade jag räknat med men ändå..) Och jobba igen.
Nu är man hemma igen då da sedan 2.5 timme sen. Skönt att det är helg nu för mig. Imorgon kommer det ju bli fart o fläng men syrran springer ju inte ut föränn 14.00 så man får i alla fall en sovmorgon.
Skönt det för nästa vecka så är det heltid för mig och veckan efter och även veckan därpå, dvs tre veckor framöver.
Det blir tufft, men det blir nice att tjäna lite pengar till sommaren faktiskt. Speciellt som jag ska åka ner och hälsa på Liselotte i småland under ledigheten. Det ser man fram emot så haha då gäller det att jobba jobba så man har råd att ta sig dit/hem och kunna hitta på något. Men bannemig det ska jag fixa det lovar jag ;)

Men hur som helst, imorgon blir det kul :) Syrran kommer redan ikväll o ska sova över så det blir trevligt.
Bara väntar och väntar just nu på att hon ska komma, så skynda dig hit nu min gullunge!


Hoppas alla har en solig och härlig eftermiddag!
/ Jessicka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0