Grattis Victoria och Daniel.

Kungligt bröllop idag för vår kronprinsessa när hon fick sin Daniel äntligen!
Stort grattis till er och vilket vackert bröllop! :)
Visst jag har tyckt att det har varit väl överdrivet och mycket kring detta men i slutändan så handlar det ju om två människor som älskar varandra och som nu fått gifta sig. Prinsessa eller inte, alla är värda att hitta sin drömprins.

Annars idag har det inte hänt så mycket idag. Vaknade vid halv ett för mamma kom och väckte mig.
Jag och syrran kollade på sagan om de två tornen igårkväll/natt (eller ja syrran såg ju mest av den för jag somnade av och till) så man somnade inte ordentligt föränn vid 03.40 ungefär.. somnade säkert direkt :P Jag har inget direkt minne av vad ska jag säga er hehe. Hur som haver, idag har man då för det mesta tittat på bröllopet mellan Kronprinsessan Victiora och Daniel (vilket ni redan har fattat vid det här laget, men ändå) och sen så har jag diskat, suttit här och ätit middag :P Nu ska jag väl fortsätta att sitta här framför annars vet jag inte vad som händer.
Kl är ju redan nio snart så det finns inte så mycket annat att göra. Jo, eventuellt ska jag slå på sagan om konungens återkomst. Så jag kan se sista filmen nu när jag sett de två första sagan om ringen filmerna för typ hundraelfte gången. Men dom är ju så bra , love love <3

Som ni har märkt så skriver jag inte så ofta nu i bloggen, eller ja som man säger uppdaterar, men jag har varit sjuk, har fullt upp på jobbet, jobbar heltid förtillfället, två veckor sen en efterlängtat och välförtjänt semester ^^
Men ni får helt enkelt ha överseende för detta men det tror jag nog ^^

Ne nu ska jag avsluta med att lägga upp vackra himmelbilder som jag tog. Från igår kväll då det hade regnat och månen tittat fram och från idag då det varit sol. Så njut av dessa så skriver jag snart igen.


Puss/Jessicka














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0