ett tag sedan.

Godmorgon alla därute denna söndagsmorgon!

Ja jag har inte skrivit på ett tag. Jag har inte haft ork, hänt lite saker och sen så har jag jobbat heltid hela den här veckan och har helt enkelt inte haft tid eller ork att skriva blogg. Men men nu skriver jag en liten rad i alla fall.

Jag har haft en jobbig natt, blev förkyld i fredags kväll. Det började med ont i halsen på jobbet under eftermiddagen runt två tiden, sen på kvällen blev jag lite snorig. Igår så var jag och syrran iväg på bio och såg sex and the city 2 ( som jag förövrigt tyckte var bra, förstår inte varför den har fått såå himla dålig kritik??)
Men i alla fall , då inne på biografen ungefär i mitten av filmen så blir jag jätte dålig, jag blir jätte snorig, kan inte andas ordentligt och ja bara allmänt jobbigt.. så nu är jag jätte täpt i näsan och ja ni kan förstå hur kul det är att sova täpt i näsan... INTE!! Så jag har varit uppe mkt , mest för att gå på toa. Brukar jag  ifs göra men kanske en till två gr per natt, nu var jag uppe 5 gånger :S Men det blir ju så när man inte mår bra..


Så ja då är man sjuk igen ;/ Önskar att det kunde sluta någon gång. Att mitt imunförsvar bara kunde hålla allt skit borta. Men så lätt ska jag väl inte klara mig undan tydligen .. Ja ja vad ska man göra .

Igår var också Bengt-Olof här och hans vän Johnny. (min mammas morbror) Det var trevlig, dom är intressanta att lyssna på gubbarna :) Och så är det trevligt när ens enda släkting från mammas sida kommer och hälsar på för det blir inte ofta längre då han börjar bli till åren. Men hur som helst, det var trevligt.

I Fredags så jobbade jag hela dagen, fick stänga. Skulle ha åkt till Jossan för att gå på grillparty men det hade jag inte orkat ändå eftersom jag blev förkyld och sen så har det ju som sagt hänt lite saker som gjorde att jag inte orkade. Men jag har pratat med henne om det så och vi får snart ses ändå och hitta på något :D:D

Ne så idag ska jag vila mig rijält så jag orkar upp imorgon så jag kan jobba. Hoppas att jag blir bättre och inte sämre. Har i alla fall ingen feber och det brukar jag få när jag är så pass förkyld men peppar peppar xD
Ska titta klart på sagan om ringen sen tillsammans med syrran, vi började kolla på den igår när vi kom hem från täby, men den är ju så lång o vi kom hem sent så vi orkade inte kolla klart :P

Men ha en bra söndag allihop!

Kramar/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0