3 år sedan, oj vad åren går.

Ja, idag är det exakt tre år sedan som jag tog studenten!
Det är sjukt vad tiden går fort alltså, det är så man ibland måste hålla sig fast i något..
Men det är mycket man har hunnit med på tre år och det bästa är ju såklart att man har jobbat och är kvar på ett av de första jobb man haft. Och att man trivs på det också dessutom, annars hade man ju inte varit kvar i snart tre år :)
Men det är härligt :D Idag har vi ju haft sommarfest. Det var riktigt trevligt!! Carro o Ebba kom också (som jag skrev igår) Trevligt, fick man stjuss hem också ^^ Det var bra det då jag har mycket mer ont i min vänstersida efter min lilla olycka. Inte kul alls.. men jag har vilat nu mkt när jag kom hem och sen så imorgon får jag ta det så lungt som jag kan efter jobbet innan det är dax att åka igen för imorgon, ja imorgon då är det (äntligen) dax för vårruset.

Jag måste ju säga att jag är nervös för hur det ska gå, det är ju ändå 5 km som man ska gå (okej det är ju så att det är meningen att man ska springa, men det gör jag inte.. man får gå också ifall man vill, många som gör det.)
Jag får bevisa för mig själv att jag kan, vågar och vill. Det är en del av min väg till en stundare livsstil. Okej , nu har jag skenat iväg lite väl mycket men snart är det sommar och ledighet och då kan jag fokusera mig igen på ett helt annat sätt. Så morgondagen får bli en nystart för det. Men i alla fall det ska bli riktigt riktigt kul, spännande, nervigt och härligt. Sen också tyvärr pågrund av min "skada" så kommer det ju inte bli skönt och det försämrar min prestationsförmåga lite men jag kommer inte ge upp ,absolut inte! Jag ska klara det och sen ska jag åka hem med mitt huvud högt. Detta kanske inte betyder mycket för andra.. vaddå 5 km.. men det är mycket för mig.
Okej , nog har man gått 5 km förut, men då har man inte gjort det på denna nivå. Så ja, utmaning för mig själv.

Hur som helst , nu ska jag inte trötta ut er (haha ni två/fyra som läser denna blogg haha) något mer med det.
Nu ska jag forstätta att ta det lugnt och bara njuta av denna tisdagskväll och sen är det dax att hämta nya krafter inför morgondagen. Ha en fortsatt bra tisdag.. kväll och natt :)


Puss / Jessicka



















Bilder från min studentdag 1/6-2007

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Och på fredag så är det dax
för min kära lillasyster att
ta studenten. Inte klokt!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Diddi

Du får ta det lugnt idag när du går vårruset gumman! Vill inte läsa eller höra talas om att du gjort dig illa någe mer. Fallet i duschen var läskigt nog tycker jag! Kunde ju ha gått riktigt illa som du skrev och nej det vill jag INTE ska hända! Än får du allt ta och stanna kvar här på jorden hos oss! Du har ju hela livet framför dig..kanske ska köpa en stol som man kan ha i duschen o ge dig i present :P då har jag minimerat risken för fler fall...iaf där. Nej nu var jag elak mot dig..FÖRLÅT!! Inte ska du behöva ha en sådan som man många gånger ger till de äldre heller.



Men lova att ta det försiktigt i fortsättning! Många kramar till dig

2010-06-02 @ 10:01:01
URL: http://my-life-diddi82.bloggplatsen.se
Postat av: Lille syrran<3

Hej syrran! Hihi ja jag ska ta en bättre bild på lilla kycklingen sen ;D Hihi!

Jaa! Gud tiden går fort som fan, tänk, om bara 2 dagar så springer jag ut! ;D Aaaa kan inte fatta det xD Haha!

Jag har hittat en massa saker på farmville föresten ;) Hehe kan lika gärna säga det här xD

Ska kommentera bättre ;) Lovar<3

Lööövar dig syrran! Hoppas du haft en bra dag, och att vårruset gick bra :D



Massor av pussar och kramaaar<3<3<3

2010-06-02 @ 11:32:23
URL: http://vehemence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0