Wii sing

Ja, Sara (Syrrans kompis) kom hit idag igen, vi lirade Yatzy och hade kul.. sen åt vi middag och sen efter det så lirade vi Wii(we) sing. Det var jävligt roligt faktiskt. Nu är kl snart ett och jag är skit trött. Ska snart sova.
Ska upp tidigt imorgon för jag tänkte jag skulle ta mig till jouren imorgon (ev ifall jag orkar) för jag, vad jag tror är ett bett på foten som jag fick förra veckan när jag var och badade med Lena och jag misstänker att det kan vara ett fästingbätt för jag är röd och svullen och så kliar det som fan och det är ju helt klart en infektion för man ser att det är som en ring och att det är var i så och det är ju inte bra.. kanske jag behöver pencilin. Så jag måste gå o kolla.
Men det återstår o se ifall jag kommer upp om några timmar eller ifall jag tar det på fredag istället.

Hur som haver, haft en bra dag annars förutom att jag kännt mig konstig.. men så kan det väl vara ibland :P
Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från idag:


Syrran o Sara Sjunger :P

 

HAHA och jag psykar dom med att vara så knäpp som jag kan vara. Jag bjuder på denna xD

OMG är det enda jag tänker säga.. MOHAHA xD

 

Jag och syrran sjunger. Jag ser skit sur ut haha vet inte varför, konsentrerad tror jag att jag är xD

Sara ser i alla fall glad ut när hon sjunger :D

HAHAHA så bjuder jag er på denna också :P xD fan så man ser ut :P

 

Med det så säger jag god natt o dröm sött!

// JESSICKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0