Vilken kul kväll det blev ^^

Det blev en riktigt rolig kväll, vilket jag inte trodde det skulle bli. Syrrans kompis Sara kom och hälsade på. Vi alla har ätit kakor och spelat yatzy. Alltså vi hade så jävla kul!! Flummade oss som bara vi alla kan. Vi blir rätt knäppa när vi fått i oss socker, Speciellt jag o syrran. Syrran är värst. HAHA ah ja jag har riktigt ont i magmusklerna kan jag ju säga. Så tack tjejer för en riktigt rolig kväll <3

Har precis hjälpt syrran och ritat karta åt henne för hon ska på arbetsintervjuv imorgon inne i stan.
Hennes första jobbintervjuv. Är så stolt över henne :D Jag håller alla tummar jag har och hoppas att hon kommer få jobb. Men får hon inte detta så kommer andra , men jag hoppas hon har samma tur som jag , att första jobbet som hör av sig får man. Hoppas hoppas :D

Nu ska jag kolla lite saker sen måste jag sova. Ska upp tidigt o säga hej då till syrran. Sen så ska jag ev med Lena till arninge imorgon så jag kan inte sova bort hela dagen. Men det ska nog gå bra. Jag är riktigt trött nu och det har jag inte varit på hur länge som helst faktiskt. Kan ju bero på att jag vakade vid 9 tiden imorse :P


Så nu säger jag godnatt o sov så gott alla som läser min blogg.
Dröm sött!! / Jessy




Min söta syster. Jag ska tänka på dig imorgon!! <3

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ååå tack älskade syster! :D Jag hade oxå jätte kul igår xD Bästa kvällen på länge :P Fast dina och mina flumkvällar har oxå varit bäst ;)

Du är en ängel! Tack så jätte mycket för att du hjälpte mig igår! Kartan kommer att vara till stor hjälp! ;D

Nu ska jag snart gå in och väcka dig och mamma! Hihi!

Älskar dig! Tack igen, puss! <3<3<3

2010-07-20 @ 07:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0