Upp fetto på träningsmaskinen!

Japp, idag har jag tränat tillsammas med syrran. Ett kort pass med övningar och sedan upp på orbitrec (Ja en crosstrainer) :. Svettigt var det verkligen.. är riktigt otränad nu..
Så det var jobbigt men riktigt skönt!!  Efter det passet så blev det en skön kalldusch, eller ja det är skönt i typ 5 min sen så är man lika svettig och varm som man var innan. Men mitt hår är fortfarande blött så det svalkar lite i alla fall.

Skulle egentligen ha städat mitt rum idag men då gjorde jag något nyttigt i alla fall och tränade. Får vi se vad som händer imorgon, ifall det blir till o städa rummet då.. men det är lika bra att inte lova något :P
Annars har det inte hänt så mkt. Vaknade vid tio tiden, har spelat lite Nintendo wii och syrran tittade på.
Så har man suttit här (haha kunde man ju lista ut men) och nu väntar jag på att maten ska bli färdig.
(Intresseklubben antecknar, verkligen intressant..)

Har fått ont i halsen också o morsan hjälpte mig kolla.. har vita prickar i halsen :/ Alltså jag VÄGRAR och då menar jag VÄGRAR att bli sjuk!! Jag tänkter inte spendera min semester, under första semesterveckan, sjuk!! NO WAY! Så nu gudarna eller vilka jag nu ska be till, snälla låt mig slippa!!! (Håll tummarna för mig allihop så kanske det går bra!)

Nu ska jag lira Yatzy på king.com, jag lovar er jag är beroende!!

Ha en fortsatt bra torsdag alla! / Jessicka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0