Tomb raider anniversary..

Har jag spelat idag.. ska forsätta snart. Det är ett av de mest jobbigaste spelen jag spelat, men det är kul också samtidigt. Men det var ett år sedan som jag spelade och klarade av det så jag tänkte att det var dax igen.
Kul också när syrran tittar på :) Vill verkligen inte klaga något mer om värmen för jag tycker om att det är fint väder och allt men den här värmen som är nu gör att man inte kan sova.. ni anar inte vad varmt det är inne i vår lägenhet.
Hade jag tält skulle jag seriöst ta det och sova ute någonstans. Jag har somnat av utmattning de senaste nätterna runt 03.30,04.30, 02.00 osv.. vaknat 12 ifs varje dag , 11 också men man är inte utvilad för fem öre.
Riktigt jobbigt..

Så ja då får man sitta o spela lite o trötta ut sig, tur att man kan göra det i alla fall när man inte kan sova.
Jag hoppas att det kommer lite regn imorgon i alla fall så det blir svalt, sen kan solen gärna skina för jag älskar solen <3

Nee nu ska jag iväg o spela!





Bye bye talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0