Tjoho!!

Yes, imorgon smäller det, då åker "lilla" jag till småland för att äntligen få hälsa på min underbara Liselotte!
Ska bli så kul!! Men jag är lite orolig för hur jag ska lyckas ta mig upp imorgon :S 09.00 går bussen från centralen eller ja world trade center - ligger precis brevid centralen.. Men det ska nog gå bra. Kommer säkert ha så mycket fjärilar i magen så jag inte kan sova ändå eller ja sover halvt bara så det ska nog gå bra ändå xD
Jag kan ju alltid sova på bussen då jag ska åka hela 5 timmar och en kvart. Det blir intressant.

Det var tänkt att jag skulle gå till centrum nu på förmiddagen men det blev inte så.. jag är jätte seg och trött.
Dessutom så stundar mensen så jag känner mig konstig.. trött, glad, arg och ledsen på samma gång.. skit störande.. :/ Men jag kanske går ner sen till pressbyrån i alla fall o fixar mitt acces kort i alla fall, så jag slipper gå upp ännu tidigare imorgon för att fixa det innan jag åker. Men men det kanske blir så ändå. Jag får se vart min lathet och trötthet tar vägen idag :)

Så idag står det på mitt schema att ev göra det då, och sedan packa, fixa det sista i rummet och sen bara ha en mysig kväll tillsammans med min familj (eller med mamma o syrra i alla fall, brorsan är inte hemma)

Ska inte skriva så mycket mer.. bara uppdatera från igår då jag postade att jag skulle se filmen Donkey punch som jag fått låna av Lena.. Jag vet inte ifall jag ska gilla den eller ogilla den... bara så konstig.. och sjuk!
Men vidrig och spännande samtidigt.. konstig vändning i filmen verkligen, det som hände trodde man verkligen inte skulle hända.. nej jag kan inte bestämma mig vad jag ska tycka , men den var inte dålig i alla fall.

Den får Godkänt!

Ha en bra dag i alla fall!
/Jessicka



Jag och Liselotte 2004 då vi precis hade lärt känna varandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0