Tack för en jätte rolig dag :D

Ja du Lena tack för en jätte rolig dag. Men vi har ju alltid kul så det var ju inte så konstigt :D
Vi var i Arninge och kollade runt ( som jag redan skrivit) Men sen så råkade jag säga fel butik, jag skrev baby boom men det var inte alls dit vi skulle ( om det ens är en butik, haha jag förvirrar mig själv) , vi åkte till en möbel butik/inredning o dyl som heter Boom o ligger i täby.  Men det var roligt, fick man se fina saker o drömma sig bort till den dagen då man själv ska välja ut saker till sitt egna hem :)

Men som sagt, en jätte rolig dag och det får vi göra om snart igen.
Och jag o Hugo hade det ju jätte kul, jag tror jag har hittat mig en ny bästa kompis ^^ (HIHI)

Så den här lilla söta tillägnar jag dig Lena för att du nu och föralltid förblir min VÄN och tack för att du står ut med mig :)




Nej nu ska jag vänta tills midagen är färdig, börjar bli rätt så hungrig. Sen blir det duschen och efter det en lugn o skön hemmakväll. Imorgon står städa rummet på min lista , vilket jag tänkte göra idag men så var det ju så mkt roligare att umgås med Lena o Hugo, så imorgon får det bli. Ja om nu inte något annat dyker upp som låter mer tilltalande än att städa , hahaha !

Talk 2 u later! / Jessicka

Kommentarer
Postat av: jossan

hihihi tack för alla kommentarer flöhris! :) har glömt att svara på allt. Hoppas det går bra med städningen idag! PUSS

2010-07-08 @ 13:28:54
URL: http://vivrecette,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0