Pissväder och trötthet.

Precis så är det idag, skit väder ute och så är jag så trött. Kunde inte somna igår.. och dessutom så när man precis lagt sig ner för att försöka sova så hör man en smäll utanför. Lät precis som ett pistolskott, allstå jag skämtar inte.
Vet ni hur rädd jag blev ?? Bara hoppade upp ur sängen och ut på balkongen för att titta vad det var som hade hänt.
Syrran joinade mig för hon hörde också .. helt sjukt. Men det verkar inte ha varit något men vad fan vad det??
Scary verkligen..

Igår fick syrran samtal i alla fall från jobbet hon sökt och varit på intervjuv på och gissa vad??
HON FICK DET :D jag är så glad för hennes skull. Första jobbet som hör av sig o som man är på intervjuv på , får man. Alltså det är jätte kul! Så grattis min älskade syster!! <3

Så igår tänkte vi hyra film och mysa men sedan på eftermiddagen så ringde lena mig och frågade ifall jag ville hem med henne ett tag. Det gjorde jag ju då såklart ett tag, sen fick jag låna filmer av henne så kollade jag o syrran på en av dom :) Så det var en mysig dag igår. Mjo förutom en sak... jag blev jätte dålig i magen av mitt pencilin och det var inte så kul. Men som tur var så höll det inte på hela dagen.. så jag hoppas jag klarar mig undan idag.

Just nu så har man tagit pencilin, duschat, ätit frulle och nu sitter man här och skriver och så kollar jag på våra bästa år som rullar i bakrunden :P Idag ska jag träffa Lena igen, vet inte vilken tid men senare och sen ikväll så åker vi på bilbingo :) Ska bli riktigt kul. Men imorgon så måste jag verkligen städa mitt rum, ordentligt. Eftersom jag åker till småland på söndag så vill jag gärna att det är fint här inne tills jag kommer hem för sen är det ju bara fre-sönd så börjar jobbet sen igen på måndagen. Och så fyller morsan år nästa lördag , den 8 så då kommer jag inte ha så mycket tid åt att städa mitt rum. Så får det bli, städa städa imorgon ;) Men nu är det idag och jag ska fortsätta kolla på tv.


Kram på er!! / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0