Musikal står härnäst på listan.

Idag har jag städat rummet och sedan dammsugit och skurat resten av hustet också.
Så jag känner mig stolt över mig själv. För jag kan ju säga att svettet rann som tusan.. visst brukar jag bli varm men att svettet rinner från pannan, nej .. så usch jag tänker inte städa när det är sån här värme igen det vill jag lova er.

Nu väntar jag på att en av de bästa musikalerna (enligt mig) ska börja på tv4+)
Man kan se den hur många gånger som helst tyckar jag. Pratar "såklart" om Grease.
Det var ett bra tag nu sedan jag såg den, alldeles förlång tid sen så nu jäklar ska jag njuta lite av "Summer nights" ;)


Hoppas er dag varit bra i alla fall / Puss Jessicka

Ps, Jossan jag somnade halv fyra i morse, måste vara tackvare din "god in his holy temple" .. tack för den du, HAHA ;D



Kommentarer
Postat av: jossan

hahahhaaahhaha stackare!! men de va så kul XD

2010-07-10 @ 14:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0