Movie day

Yes, idag har det nästan varit film för hela slanten.
Kollat tillsammas med syrran på några filmer, både idag och igårkväll/natt.
Animerade o teknade har det blivit, jag får ju inte glömma bort mitt barnasinne under semestern ;)
Sista filmen ut blev Hwo framed Roger Rabbit. En film man kommer ihåg från när man var liten.
Då fattade man ju inte så mkt av den, då gillade man bara det teknade, men nu som vuxen ser man den med helt andra ögon. Speciellt att den elaka ( som jag var livrädd för som barn) spelas av en av mina favoritskådespelare, nämligen Christopher Lloyd. Det var verkligen skit länge sedan jag såg den, då var jag fortfarande liten så det var kul o se den i vuxen ålder faktiskt.

Hur som helst. Det har varit återigen en riktigt mysig och rolig dag tillsammans med lillsyrran och fler ska det bli denna semester. Vi var duktiga också och tog oss en kvällspromenad. Imorgon står träning på schemat.
Fast jag ska eventuellt träffa Carro (fd kollega/vän) imorgon och så ska jag prata med liselotte via telefon så vilken ordning allt som jag ska göra blir, ja det återstår o se..

Jag återkommer imorgon eller när det nu blir. Måste se till o bli trött nu så jag kommer upp imorn. Den är ju redan kvart i ett snart..

Sov så gott alla därute!
Puss/Jessicka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0