Kom inte iväg..

Hej alla glada, hoppas jag ? :)
Jag är varken glad, arg, ledsen eller sur.. hahaha jag vet inte vad jag är.. känner mig bara allmänt trött..
Seg.. Hoppas jag inte börjar bli sjuk eller nått :S Men det tror jag inte.. det är nog vädret och värmen som gör att man känner sig så i guess. Ska väl tvinga mig in i duschen snart också så kanske jag känner mig som en ny människa igen.

Jag kom inte iväg till jouren i morse. Men det ser lite bättre ut på foten idag så jag får se annars kanske jag går imorgon. Kollade bara på kl när mitt larm ringde vid sju imorse och bara : Nej, jag orkar inte. Och somnade om. HAHA. men jag dör inte av att vänta en dag till. Så jag får se vart det tar vägen.

Nej duschen var det va? =D


Ha en bra dag!!
kram// Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0