Kan inte sova..

Så enkelt är det. nu är kl snart 01 och jag kan inte sova.. svider på axlarna och så är det så jäkla varmt i mitt rum. Datorn gör att man blir rätt varm men det spelar ingen roll att jag stänger av den för det är lika varmt ändå...
Har fläckten vid sängen på högsta snurr så jag hoppas den hjälper nu när jag ska göra ett nytt försök att kunna sova..

Hade i alla fall jätte kul idag med Lena. Tyvärr så blev det ingen vidare tur på bilbingon då vi inte vann ett skit.. men så kan det vara ibland :P Och imorgon kanske jag o Lena drar å badar igen som vi gjorde i tisdags.
Då ska jag i alla fall denna gången se till att inte glömma solkrämen och så får jag ha på mig en liten tunn blus så jag inte blir värre solbränd.

Men önska mig lycka till nu med att sova och så hoppas jag alla därute som inte kan sova pgr av värmen också snart kan få sova.

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Då är vi två, gumman! Kan inte heller sova, är bränd som f-n och det är sjukt varmt i mitt lilla rum. Saknar dig, baby!

2010-07-16 @ 02:48:28
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0