Ja,

.. då börjar den här dagen lida mot sitt slut.
Har inte haft för mig något speciellt idag. Bara varit hemma o slöat. Så det finns inte så mkt att skriva om egentligen.
Väntar på att sex and the city ska dra igång på 3:an, men det dröjer ett tag till.. det börjar ju 23.00 så.
Och efter det så ska jag sova och så blir det ett nytt försök att komma iväg till jouren imorgon.
Nu är det ännu mer rött på mitt bett vid benet. Helt klart en infektion, frågan är.. är det borelia efter en fästing??
Ja om jag kommer iväg imorgon så får jag reda på det. Men som sagt det är ju helt klart en infektion.


Så då ska jag försöka hålla mig sysselsatt tills satc börjar då da. Hoppas ni alla haft en bra dag!
Puss/ Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0