Inte som jag planerat

Det var ju så att jag skulle ha träffat Carro idag ev, men hon hade lite att göra så vi ska ses någon annan dag istället så det blir inte som jag hade planerat idag. Men det gör ingenting. Vaknade kl 10 och har duschat o lagt in lite kläder.
Det är tvättstuga idag, den börjar snart så jag tänkte jag skulle hjälpa morsan med den.
Sen så ska jag o syrran träna senare idag och så tänkte jag ta en liten tripp till Willys o köpa mjölk (Laktosfri, Valio)
för min är slut :P Fast det blir inte föränn ikväll så idag blir det väl en liten halv lat dag och så blir det till o göra lite nyttiga saker också. Får se ifall jag kanske städar rummet senare idag också, det behövs göras. Eller ifall jag gör det imorgon.. det återstår o se.

Igår såg jag också Trailern för det nya Zelda spelet, som jag har längtat. Fast jag är lite halv besviken, det verkar sämre än vad jag trodde det skulle vara... men men jag vill i alla fall ha det, så det blir bara till o vänta o se.
Önskar det hade kommit ut nu denna sommar för då hade man haft något att sysselsätta sig med :P
Fast man ska ju ifs inte sitta inne o spela tvspel nu på sommarn men jag varken solar eller badar så något måste man ju ha o göra ^^ Men det blir bra.

Nej nu ska vi snart ner i tvättstugan, Talk to you later!

/ Jessicka

Ps, Namnsdag har man idag också, kanske blir en liten isglass eller något o fira, vem vet ? ^^



 


Här är i alla fall Trailern för nya Zelda spelet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0