HURRA, HURRA!!!!

Nej , det är ingen som fyller år idag, hehe . men det är svalt i mitt rum och det blåser från fönstret.. jag är så lycklig!! det är såååå skönt! Vaknade halv ett för jag har tagit igen lite sömn. Jag har haft täcket på mig för första gången på jag vet inte hur länge för jag frös lite. frös!! HAHA! Lycka :D
(Som jag sagt tidigare jag gillar solen och det fina vädret och att det är varmt, men inte så varmt som det varit nu för då är det inte kul..)

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt. SKa kanske släpa mig ut på en prommenad faktiskt.
Men just nu ska jag fortsätta att njuta av det svala och hålla tummarna att det får vara så hela dagen.


Puss o kram/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0