Grönan, Varit hos Jossan hela helgen m.m..

Ja mycket har hänt sedan jag sist skrev i bloggen.
Jobbat sista veckan nu och äntligen är det semester, fem veckor av lat dagar, träffa vänner, åka till småland o hälsa På liselotte i slutet av juli/början på augusti... och säkert mycket mer. Men dt återstår o se. UNDERBART i alla fall <3

I torsdags så jobbade jag på morgonen/förmiddagen, sedan begav jag mig in mot Gröna lund för en dag med roliga åk och ha det kul o mysigt tillsammas med Jonas, Josefin (brorsan o syrran) och Jonas flickvän Jessica och hennes syskon :) Det var jätte kul fast jag blev helt slut. Och man pallade verkligen inte att åka så mycket som man gjorde när man var yngre.. shit alltså.. var där förra året med lillsyrran och då klarade man av mer än vad man gjorde nu!
Kan ha varit pga att jag hade gått upp kl sex, jobbat och dessutom hade jag mens och tog värkmedicin som är rätt så stark och dessutom så blir man trött av den också. Eller vad tror ni? hehe får se ifall man åker dit nästa år igen ifall man orkar mer då eller ifall det är så att man har blivit för "gammal": HEHE!

Sen så vann jag 2.1 Kg plopp också på choklad hjulet. På första försöket!! Det var inte illa det.. härligt!
Delat med mig av mycket och sedan sparat lite åt mig själv(såklart) så nu har man lite på lager.. gött o kunna ta fram ibland när man är riktigt godissugen. För imorgon börjar sommarledighets träningen.. ska bli härligt.
Nu kommer jag ha ork som jag inte haft innan så nu blir det andra bullar.. woho!

Men hur som haver, det var riktigt trevligt på grönan i alla fall :) Det får vi göra om !

Sen så har jag varit hos käraste Jossan fredag-till idag. Kom hem för en timme sedan.
Vi har haft det skit roligt (som vanligt!) Vad vi har gjort kan ni alltid checka på hennes blogg:
http://vivrecette.blogg.se/

Kan ju nämna något och det är att vi har haft movie time med tre filmer.
I lördags så såg vi på Crackers och Prinsessan o grodan. (Den var bra o skit kul tycker jag, efterlängtat film som jag velat sett ett bra dag, tycker alla ska se den!) Sen idag innan jag åkte så kolla vi på Poltergiste 2.

Så tack för en underbar helg flöhr, och det gör vi snart igen det lovar jag dig <3

Ne nu ska jag kolla andra saker som jag missat nu de senaste dagarna , men hoppas ni har det underbart alla så hörs vi snart igen..


Varma o härliga sommarkramar o pussar / Jessicka

ps. Den fina Heatern (stavas det så haha skit samma) som jag har fixade jossan till mig! Tack så mkt för det ! ^^

 

HAHAHA lite plopp bilder, mer än så blev det tyvärr inte på grönan synd nog. Vi var så upptagna alla o dessutom orkade jag inte gå runt med kameran hela tiden och skåpen kostar ju 20 spänn varje gång att stänga.. urk


Kommentarer
Postat av: jossan

haha header flöhr ;) :D men varsegod! var så lite. önskade jag hade mer skills än så dock. och photoshop... men men. det kommer!

Va bra, vi får göra om det snart snart snart! alltid lika kul med dig :) <3

2010-07-04 @ 19:59:26
URL: http://vivrecette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0