.

Orkar inte med rubrik.
Vaknade halv ett idag.. alltså för en timme sedan. Somnade halv tre inatt fast jag var så trött igår.
Det har blivit varmt igen i mitt rum och sen var jag så trött att jag inte kunde sova.. skit jobbigt.
Men då har man i alla fall fått igen lite sömn men jag känner mig allmänt konstig. Men det blir ju så när man vänder på dygnen hit och dit, så nästa vecka i alla fall måste jag börja skärpa mig för då är det bara två veckor kvar på semestern och sen blir det jobb igen, då måste jag ju lägga mig i vettig tid och sen upp med tuppen igen haha.
Eller nja, inte första veckan för då jobbar jag 11.30-15.00 så jag ska inte klaga :P

Hur som haver, idag , eller rättare sagt efter detta inlägg.. så ska jag klä på mig och sen ska jag gå promenad med syrran till arbetsförmedligen. blir en liten prommenad och sen var det tänkt att vi skulle ha handlat men nu gör mamma det så hahaha ... ja. Det blir väl det då och sen så går vi väl lite mer prommenad...


nej nej nu ska jag fixa mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0