Det blev en dag i alla fall :P

Haha såklart det blev men ja även ifall den inte blev som jag hade tänkt mig så :P
Jag har haft en rolig dag. Hjälpte mamma med tvättstugan då som jag nämnde i mitt tidigare inlägg.
Sedan har jag o syrran spelat kort & Yatzy, vi gick till willys o handlade o sen tittade vi på mer film, den här gången blev det Lejonkungen 1½ (dvs 3:an) .. Så bäst <3

Ugly Betty vid 20.00 hann man beta av också och sen blev det mer yatzy.. och nu sitter man återigen här.
Pratade med Lena idag också och vi bestämde oss för att vi ska "leka" imorgon. YAY :D det blir kul <3
Ska åka med henne till arninge - ö&b och sen blir det en tripp till Baby boom (hon har ju Hugo ju)
Det ska bli så kul, har sett fram emot o träffa Lena! Men fler gånger denna semester ska vi hinna med så är det bara , minst en gång i veckan!! ;)

Så nu ska jag snart försöka sova och så får vi se hur det går i denna olidliga värme. Visst det har inte varit så varmt ute idag, frös faktiskt lite påvägen till/från Willys, men här inne i vår lägenhet är det 29 g varmt och fast man har fönsterna öppna så är det olidligt!!! Så ja som sagt vi får se när man väl lyckas komma till ro. Hur som helst..


Hoppas alla haft en bra dag!!
Pussar & Kramar/ Jessicka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0