Det är grejjer det.

Ja, jordgubbar o glass det är grejjer det och det åt jag idag tillsammans med L o H.
Mums. Innan så var vi på centrum och kollade runt lite och sen så umgicks vi såklart :)
Så det har varit en rolig dag. Nu sitter jag här efter att jag har diskat och fixat lite i köket.
Ja jag vet jag är en bra dotter ;) Förebereder mig mycket också till min kökstjänst som jag börjar den 9 augusti.
Jag är lite nervös, men det kommer nog gå så bra så. Jag är alltid så nojjig när det gäller saker xD
Men sen så är det ju inte bara köket jag tar hand om, jag är ju i barngruppen också så ^^

Hehe, nej nu ska jag inte tänka på jobbet, har ju ffs tre veckors semester kvar så det är bara att njuta.
Snart är middagen klar sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Ville att mamma skulle klippa mig idag, men det verkar inte bli så. Men man vet ju aldrig.. får se :) Annars blir det väl bara en lugn kväll..


Kram på er! / Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0