Bye bye Betty.

Ja, sista avsnittet föralltid av Ugly Betty är förbi.. har sett bättre avslutningsepisoder i andra serier som jag följt, men detta var sorgligt också. Detta har verkligen varit en av mina favorit serier.. så RIP Ugly betty, med underbara America Ferrera som spelat rollen som Betty så bra och sedan såklart alla de andra!! 2006-2010. You well be missed!
Fan den dagen då greys anatomy går i graven.. fuck då är mitt tv liv borta :S:S :( BÖL!!


Nej men nog om tv nu och in i verkliga livet :P Haha , ja jag vet jag byter känslor här bara som hastigast!
Idag, eller snarare för ca en timme sedan så bokade jag ÄNTLIGEN mina biljetter till småland.
Så på söndag så åker jag dit för att hälsa på världens bästa Liselotte <3
Ska bli såååå kul, som jag saknar henne det är sjukt!! Så åker den 1 och åker hem den 5. så fem dagar (fyra då för den 1 är jag framme 14.15 och sen åker jag 15.05 på torsdagen men men) längtar <3

Sen när jag kommer hem från Liselotte, ja då är det bara 3 dagar tills jag börjar jobba igen..
Det blir inte lika roligt dock.. denna semester har gått skit fort.. 5 veckor bara poff.. upp i rök xD
Haha nej men jag ska inte klaga, ska bli lite kul o börja jobba igen. Man ska vara glad över att ha jobb :)


Nu så tänkte jag faktiskt sova om en liten stund. Pencilinet ska tas imorgon tidigt så det blir upp med tuppen.. men tror jag nog går upp, tar tabletten och sover en timme tills jag ska äta frulle. Men det återstår o se imorgon.
Så god natt!!

// Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0