Boooring..

JA, jag har TRÅKIGT! Och så är jag så himla trött också. Och det är det värsta som finns, att ha tråkigt och vara trött.. det får mig att vilja sova. Och sover jag nu så kommer jag inte kunna somna ikväll sen.. :S
Har redan sovit en timme. Var ju iväg med Lena till Arninge, vi åkte till täbban också och så följde jag med henne hem o var där typ i en halvtimme sen blev jag så jävla trött alltså kunde knappt hålla mina ögon öppna så jag var tvungen att gå hem. Så sov jag då från 16-17 .. skulle ha kunnat sova längre.. men som sagt då kan man inte somna i kväll sen. Ahh suck alla dessa problem :P Och att jag klagar.. men det finns inget annat o skriva så då klagar jag.
HAHA.

Kan ju säga något som varit bra idag och det är att jag o Lena hade kul i alla fall :D
Sen gick det bra på syrrans intervjuv också. Jag är så stolt över henne :D Hon får reda på ifall hon får jobbet om två veckor. Så jag fortsätter att hålla mina tummar syrran.


Så då ska man forstätta o ha tråkigt då... tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0