Badade hela dagen igår.

Hej solstrålar!
Hoppas allt är bra med alla?


Igår så ringde Lena mig och frågade ifall jag ville följa med och bada.
Jag har inte badat på flera år av olika anledningar men igår så fick jag chansen att åka till en inte så offentlig badplats så då ville jag ju självklart åka med och bada (Speciellt när det är sån värme som det är)
Så vi badade hela dagen, det var jätte kul o skönt. Åkte med senare på kvällen också och badade mer och så grillade vi. Men när jag kom hem, jävlar vad jag hade blivit solbränd och så hade jag sån jäkla träningsvärk i armarna så jag höll på att avlida. Idag har jag inte ont alls av träningsvärk, jätte konstigt haha men skönt.
Men det svider och bränner på axlarna vill jag lova.. men är jag så dum att jag inte smörjer in mig med solkräm så får jag skylla mig själv. Men brännan var värd dagen igår för gud vad kul vi hade det så tack Lena för en skit rolig dag som vi snart får göra om<3

Så idag kommer det inte hända så mkt. Undvika solen och ta det lugnt bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0