Babysitter.

Ja, idag har jag varit barnvakt åt Lenas söta son Hugo.
Ett heldagsjobb, var hos dom vid 11 tiden och sedan var jag hemma vid 17.30 tiden (tror jag det var) så man har spenderat dagen där. Det var jätte kul :) Slapp man sitta hemma och glo och man ställer alltid upp för sina vänner när man kan, speciellt när det handlar om en av sina allra närmaste och bästa vänner, vilket Lena är <3
Så det var inget snack om saken :)

Nu är kl.21 och jag har inte gjort något speciellt här hemma.. Jag bara tar det lugnt. Imorgon väntar tvättstuga , tänkte hjälpa mamma med den imorgon. Ja jag vet jag är en underbar och snäll dotter ^^
Vad som händer ikväll? Vet faktiskt inte ifall det bara blir till o titta på tv o lata mig eller ifall jag ska ta och kolla på någon film, det återstår och se :)

Nu regnar det ute också och har gjort ett bra tag. Det är jätte skönt faktiskt så det rensar bort den varma jobbiga luften. Vädrar ut helt enkelt haha. Men sen kan det gärna få komma lite solsken igen, bara det inte blir sådär fruktansvärt som det har varit :P Ja jag vet, klagomål hela tiden. Men man får faktiskt klaga på vädret när man är svensk. Det är vår rättighet , hahaa xD

Haha jag skriver mycket nu har jag märkt, nej och ja.. haha konstigt där xD Måste vara mina favorit ord :P
och nu kommer det igen : Nej nu ska jag ta och fortsätta lata mig ^^ Hoppas alla haft en bra lördag och får en fortsatt fin kväll :)


Puss & Kram // Jessy



Kommentarer
Postat av: jossan

men jag kommer hem på torsdag igen :) så vi hinner nog ses innan du åker! :D om du har tid de dagarna innan du åker vill säga.

PUSSSS <3

2010-07-25 @ 15:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0