Alone time

Ikväll så är jag och syrran ensamma hemma. Brorsan har åkt till Jessica och Mamma ska ut senare med Yvonne :)
Inte för att det spelar så stor roll för jag kommer ändå bara sitta här framför hade jag tänkt mig, men man vet ju aldrig , man kanske får lust o göra något man inte brukar göra när det är fullt i huset :P HAHA okej det där lät ju lite skummt men ni fattar nog vad jag menar , haha .

Nej men syrran och jag kanske ska kolla på nån film och bara ta det lugnt. Jag har fortfarande ont i halsen också så.. nu har det blivit bättre som tur är men.. verkar i alla fall som att jag slipper bli sjuk igen så det är skönt det.
Sen så har jag inte sovit så bra inatt heller. Gick o la mig vid tolv tiden och sen somnade jag inte ordentligt föränn efter tre tiden och allt beror på värmen.. det är fruktansvärt på natten. Hoppas det är lite svalare inatt.
(Tror inte det blir så men man kan ju alltid hoppas)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men jag kommer alltid på något.
Tidigare idag ändrade jag lite på min farmville på facebook(Ni som är vänner med mig där, gå in o kolla in vetja!) ;)
Tror jag blev nöjd med den, för nu åtminstone.

Ska fortsätta titta på Simpsons som rullar på tv6..


Pussar/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0