A new day has come.

mm nu är det en ny dag igen. Syrran har för ca en halvtimme sedan åkt i väg till sin intervjuv.
Jag ville säga hej då till henne innan hon åkte och önska henne yttligare lycka till.
Är skit trött.. somnade halv tre och ja vaknade åtta så har "bara" sovit 6 timmar.. men jag tänkte att jag ska hålla mig vaken nu. Hade fått sms av Lena när jag vaknade och hon frågade ifall jag ville hänga på till arninge idag så vi åker väl om nån timme. Så jag har precis ätit frukost och nu ska jag ligga i sängen ett tag o titta på tv och sen börja fixa mig :P

Sen vet jag inte vad som händer mer idag.. skönt att ta dagarna som de kommer och inte ha något inplanerat.

Vill inte att jobbet ska dra igång igen men jag längtar till sista lediga veckan för då ska jag ju åka till Liselotte i småland. Saknar henne så mycket och det ska bli så kul o träffa henne igen. Och så får man komma bort lite från berga så ja jag längtar. Men men denna vecka och nästa ska gå först sen så ;)

Ne nu skulle jag ju lata mig lite, ha en bra dag alla!


Kramar/ Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0