Varför alltid jag..

Alltid ska jag bli smittad av Allt, alltid!! Den här gången är det magsjuka :(((
Åt båda hållen sedan natten till torsdag, ursäkta den informationen men det har inte varit så kul. Toaletten och hinken brevid min säng har varit mina bästa vänner. Jag har precis ätit ett rostbröd som jag hoppas att min stackars mage får behålla.. orkar inte mer nu. Men men det är bara att uthärda och vänta på att bli frisk.
Tycker ändå att jag kunde fått slippa magsjuka!!! ://

Jag hoppas att jag blir frisk, helst idag så jag har tid att vila upp mig under helgen, inte så kul att vara sjuk hela helgen och sen ska man o jobba på måndag igen.. helt slut. Så jag håller mina tummar.. men nog om min magsjuka nu..

December, den tredje redan, inte klokt. Andra advent nu på söndag. Carro fyller år den 8, Jossan den 13 och Diana den 22. Så det är inte bara julklappar som ska köpas utan även födelsedags presenter. Vet ärligt talat inte hur jag ska ha råd med allt, men det får lösa sig. Något litet till alla ska jag väl har råd med. Sen är det ju julklappar, handlar bara till familjen så det ska nog gå bra med kassan jag har, sen blir man lus fattig, haha eller ja lite till nyår också ska jag väl kunna spara, för ev kommer min kära Carro från gävle hit och firar nyår tillsammans med mig!! Hoppas hoppas hon kommer, skulle vara sååå kul!! hihihi. Nu längtar jag mer till jul och nyår :) hihi. eller ja förutom det med att vara lusfattig, men då har ju ifs nästa lön kommit men den blir inte lika rolig då jag inte jobbar övertid mer för iår :P

nej nu ska jag lägga mig ner och titta på dumburken och bara njuta av att magen har en lugn stund.
Ha en bra helg alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0