Tillbaka till verkligheten.

Imorgon, (eller ja om några timmar) så ska jag börja jobba igen efter magsjukan. Jag mår bättre men min mage är inte hundra procent återställd och det är inte så kul. Väldigt nervös inför imorgon att jag ska behöva gå på toaletten när jag kanske inte har någon möjlighet till det. Okej det är inte kul vilket som men ja är som sagt nervös.
Men jag hoppas att det ska gå bra och jag har i alla fall fått återhämta mig så jag är inte lika trött och dålig som jag har varit.

Jag är trött nu men samtidigt inte, som vanligt har jag problem med att sova. Sen säger jag till mig själv att stänga av datorn, lägga mig ner och bara blunda och slappna av. Men det är jobbigt det med. Nu har jag ju ifs varit hemma nästan en vecka och då har man ju vänt på dygnet lite halvt. Men ja ja, jag somnar nog snart. Ska försöka nu.

Hoppas alla haft en bra tisdag! Godnatt och sov så gott!
Hej då! // Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0