Summering av 2010

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
-Inte vad jag kan minnas förtillfället faktiskt, tråkigt nog.

2.Höll du några av dina nyårslöften?
- Ja ett litet tag, sen gick det åt helvette som alltid, men får se ifall jag lyckas bättre 2011 med det. Om jag inte går ut för hårt så ska det väl gå.

3. Blev någon/Några av dina vänner föräldrar iår?
- Ja, en av mina bästa vänner Liselotte fick en dotter den 17/12 <3
Och min föredetta kollega & vän Carro fick sitt andra barn, en dotter den 20/1 <3
GRATTIS KÄRA NI <3

4.Dog någon som stod dig riktigt nära?
- Som tur är, nej. Jag beklagar sorgen för er som jag vet har förlorat någon nära (vilket jag vet att det är) Ni vet att jag tänker på er<3

5. Vilka länder besökte du?
- Tyvärr inga, fast ifs jag är inte en sån som är så mycket för att resa.. men vem vet, någon gång kanske man får lust att resa och har råd också för den delen.

6. Är det någon som du saknat 2010 som du vill ha 2011?
- Vill träffa de vänner jag som jag inte har träffat så fasligt mycket under 2010, helt klart.

7.Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- Vet inte exakt faktiskt men min syster tog studenten i år(tror det var den 4/6 va syrran? och den dagen var betydelsefull <3

8.Vad var din största framgång 2010?
- Att jag lyckades i två månader avstå helt från onyttigheter, det var väldigt stort steg för mig faktiskt!
( ja det var mitt nyårslöfte att gå ner i vikt och stanna där.. men jag kanske inte ska gå ut för hårt som jag skrev tidigare men det var helt klart stort för mig ändå att jag lyckades med det..)

9.Största misstaget?
- Inte mitt misstag men har inte träffat min "bästa vän" på ett helt år.. tråkigt att det som hände, hände men vem vet en dag kanske man ses igen och hittar tillbaka till varandra? Vem vet..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jag har helt klart varit sjuk.. mycket nu 2010 års slut.. men har en kommande operation under 2011 för att ta bort mina halsmandlar och hoppas jag får hålla mig frisk efter det faktiskt.

11. Bästa köpet?
- Helt klart min kära dator som jag ÄNTLIGEN efter flera års väntan och längtan kunde köpa <3

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Helt klart ciggaretter.. ja , jag röker.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Många saker men min underbara familj har helt klart gjort mig lyckligast som alla andra år <3
(och såklart mina fina fina vänner)

14.Vilka sånger kommer påminna dig om 2010?
- Ingen speciell ärligt talat..

15. Var du gladare/ledsnare iår jämfört med andra år?
- Gladare helt klart, har haft mycket värre år vill jag lova. Det kan man inte tro då jag bara har levat 22 år men så är fallet.

16.Vad önskar du att du gjort mer?
- Tagit hand om min hälsa - gått ner min förbaskade övervikt, helt klart.
Och sen träffat mina vänner mer!
och tränat och .. jaa träffat någon?? mkt saker!

17. Vad önskar du att du gjorde mindre?
hmm.. ätit onyttigheter helt klart..

18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med min älskade familj - Mamma, storebror och lillasyster <3
Lika underbart som alltid.

19. Blev du kär under 2010.
- Nope..

20. favoritprogramm på tv?
- Greys anatomy

21. Årets bästa film?
Toy story 3 & Harry potter 7 del 1

22. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
19/9 - min födelsedag så röstade jag för första gången tillsammans med mamma & syrran.
Sen efter det så bjöd jag på tårta och några av mina kära vänner kom och firade mig :)

23. Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?
- En del saker Ja, men det är bara jag själv som kan få det att slå in så jag får skylla mig själv.

24.Vad fick dig att må bra?
- Min familj igen måste jag säga, speciellt min älskade mamma , älskar dig så mycket och vore ingenting utan dig <3 och så måste jag säga mitt jobb som ger mig så mycket!


SÅ nu önskar jag återigen ett gott nytt 2011!

ps. Vet att man inte får kopiera din sida carro men jag skrev av frågorna ändå, några hoppade jag som du kanske märker ifall du läser detta men jag hoppas verkligen inte att det gjorde något, i sånna fall ber jag 1000 gånger om ursäkt men tror inte det är någon fara.. <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Klart det inte gjorde något, finaste du. ;*

2011-01-01 @ 02:08:14
URL: http://luggsliten.se
Postat av: Caroline

Är du också vaken nu? ;o hah.

2011-01-02 @ 05:15:29
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0