Slut och förbi.

Magsjukan har tagit död på mig och inte slutar det heller. visst nu har jag inte kräkts sedan i torsdags kväll så det är ju ett plus men det andra kan ju gärna få sluta också.. men icke.
Igår lyckades jag äta två rostbröd, äta lite osbågar(saltet var jag ute efter!) och dricka avslagen coca cola, men jag fick nog ur mig mer vätska än vad jag fick i mig så var rätt så trött och uttorkad när jag sedan av ren utmattning somnade vid 23 tiden, sov till 10.30 imorse och fick 15 min att vakna till på innan det var dags för toaletten igen.. suck. HOPPAS att det avtar under dagen nu och att jag slipper imorgon för jag vill verkligen kunna gå och jobba på måndag. Tänker på mina pengar! Visst jag har sjuk lön, bättre än ingenting men vad fan.. sen så är jag så less på att vara säng/toa bunden..

Så idag, denna lördag, vad händer då? nej ingenting. Är riktigt uttråkad och som sagt väldigt less på att vara sjuk.
Jag har lagt in mina kläder i min byrålåda i alla fall, det blir väl den enda ansträngningen idag.
Kanske tar mig en liten filmkväll senare, får se. Less på det med.. suck.


En deppig Jessicka säger hej då, snipp snapp slut så var detta blogginlägget slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0