:( *och ett grattis i efterskott <3

Dunderförkyld, just nu mår jag inte så värst bra.(därav den ledsna gubben).
Men det funkar att jobba någorlunda så jag har klarat mig från att vara hemma. Jag bara vägrar!! Har varken tid eller råd att vara hemma!! Så jag ignorerar förkyldningen när jag jobbar. Annars så är det pyton!!! .. usch!

Sen dessutom så har man mens och det gör inte saken bättre. Så det hade kunnat vara bättre.
Nu ska jag snart mysa med syrran framför Wii, jag ska spela lite tänkte jag. Sen ska jag soooooova!!!

Hej svejs!





Grattis i efterskott också världens bästa Jossan!! <333
(skrev ett sms igår men måste ju gratta dig här i bloggen också!)
Måste ses snart så jag kan fira dig då jag missade din middag i lördags <3333

22 år!! fan, vad gammla vi börjar bli nu hahahaha, skoja! Puuuusss till dig flöhr <33


 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0