Lite tröst i magsjuketräsket

min efterlängtade rosa tröja kom idag, mamma var snäll och hjälpte mig hämta den i snön, jag behövde få luft och dessutom hämta ut paket från cdon för andra gången- samma paket.. dubbelleverans, det gör mig irriterad men jaja det är jultiden så jag kommer nog förlåta dom. min favvo butik på nätet när det gäller filmer/spel o musik så.

Nu ska jag snart titta på svenska hollywoodfruar, men först blir det lite wii :)) Sen ska jag nog sova för jag är helt slut! Höres!!

Och jag vet att jag är ful och fet :P men tröjjan är fin i alla fall :D:D

(Självkänsla och självförtroende på topp? nej men det är det aldrig så ni får ursäkta mig.)

Sen måste jag lägga upp den här som mamma skickade till mig, den är föööör söt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0