Ja, jag är en riktigt liten twilligt prinsessa.

Är det något spel som jag verkligen älskar och aldrig kommer tröttna på så är det Zelda- Twillight princess.
Hur ska Skyward Sword kunna överträffa TP?? Har faktiskt ingen aning ..





Hur som helst, spelar just nu för det är två år sedan jag köpte det så ;D Spelat det vet inte hur många gånger nu och som sagt, kommer aldrig tröttna!!
Två år sedan jag fick mitt wii, två år?? helt sjukt.,Tänk vad tiden går fort??!!

Annars ska jag inte göra något speciellt idag.
Imorgon ska jag ner på centrum och göra lite ärenden, sen så på onsdag ska jag åka och träffa Diana för första gången på jag vet inte hur länge. Över ett år sedan i alla fall.. vet inte riktigt vad som hände där faktiskt :(
Men det ska bli såååå kul att ses igen gumman, längtar <3

Sen är det nyårsafton på fredag, ev kommer Carro från gävle och hälsar på och firar nyår med mig. Men det vet jag inte riktigt än, får nog veta snart..

Ha i alla fall en bra måndag allihopa!
Kramar// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0