Hej på dig.

Orka..
Idag har jag varit hemma hela dagen- vaknade runt 10.30- morgoncigg, diskat, suttit vid datorn/tv/spelet/ätit/rökt/haft tråkigt/haft kul... etc etc.. Så brukar oftast mina dagar se ut när jag inte gör något helt annat eller jobbar. Sånna dagar får en att längta tillbaka till jobbet samtidigt som det är skönt att vara ledig. Hmm alltid knöligt det där. Hur som helst, haft kul nu en stund med syrran som joinade mig när jag spelar Zelda TP. Men nu så har jag kommit till en del hon inte gillar så då passar hon på att duscha, så ska snart fortsätta spela mig förbi den delen och sedan så kommer väl hon tillbaka och tittar igen när jag spelar en stund, för sen måste jag försöka att sova för imorgon ska jag ju till Diana.

Det skulle ju ha blivit centrum idag för jag behöver köpa en limpa cigg, tänkte gå in på systemet också nu o köpa nått till nyår, men jag sket i det idag, köper cigg imorgon när jag ändå ska till Diana och systemet tar jag tillsammans med carro när jag åker och möter upp henne i stan på torsdag. (Om allt går som planerat, vi får se ifall det finns några biljetter till henne med tåget och ifall vädret tillåter, annars får vi skjuta upp hennes besök, men jag hoppas hoppas att det blir av för då är hon här torsd-lördag och firar nyår med mig <3 och med min familj såklart <3
eller ja med syrran & Mamma för brorsan är hos tjejen sin..

Så nyår ska bli kul oavsett ifall carro kommer eller inte, men det blir DUBBELT så kul och underbart ifall hon kommer <3

Nej jag skulle ju ta mig förbi den delen i spelet som syrran inte vill se innan hon kommer ur duschen..
hoppas alla haft en bra tisdag och så skriver jag antingen innan jag åker imorgon eller när jag kommer hem från Diana.. hihi ska bli så kul att träffa henne igen :D:D

(Har ingen bild på henne och mig tillsammans, vilket är märkligt men det får vi ordna ev imorgon kanske ) ;D

PUSS & KRAM// Jessy


Haha det får bli en gammal bild på mig när jag lirar wii, från i sommras tror jag xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 04:11:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0