Föralltid motvind och aldrig medvind?


.. Ja, nu tycker jag synd om mig själv igen. hur många dagar tog det? 4 dagar fick jag vara frisk, nu är jag sjuk igen. Eller ja, sjuk sjuk, jag har blivit förkyld. Det måste ske en ändring i mitt liv för jag gör mig själv sjuk.
Jag vet att mina dåliga vanor gör att min kropp blir svag och inte orkar stå emot.

DET MÅSTE BLI ETT SLUT PÅ DETTA, JAG ORKAR INTE MER..
Jag ska i alla fall börja med att köpa varenda liten jävla vitamin som finns och stoppa i mig.
Sen måste jag sluta med en dålig vana i taget.. vi börjar med en, jag ska stänga av datorn och sova, jag sover fördåligt = jag blir sjuk, kroppen orkar inte ifall man inte får tillräckligt med sömn!!

Ska ialla fall avsluta med att inte tycka synd om mig själv och berätta att jag igår var på julfest med jobbet.
Var ledig under dagen så jag och Carro åkte till Å-centrum och jag handlade en tunika/klädning till kvällen, sedan åkte vi hem till mig, jag hämtade mina saker för att sedan åka till henne och fixa oss där.

Sedan åkte vi till Cirkus i stockholm där vi åt middag och hade jätte trevligt!! Sedan såg vi Queens musikal; We Will Rock U. Den var bra, jag gillar bara ett fåtal låtar med Queen och är alltså inget stort fan så jag uppskattade den nog inte lika mycket som ett Queen fan skulle göra men som sagt den var bra och jag hade en mycket trevlig kväll :) (förutom att jag nog drog på mig min förkyldning under kvällen)

Idag har jag varit hemma och blivit förkyld då bitvis under dagen.. :/
Sen kollade jag, mamma och syrran på The Twillight Saga - Eclipse.
Jag som var sååå emot dessa filmer och jag skulle aldrig se dom och hata hata hata.. haha men så blev inte fallet, jag älskar inte filmerna men jag tycker dom är bra så det var trevligt.


Så nu ska jag SOVA, :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0