:@

Jag är bara så himla trött på dig och ditt eviga tjat! :@:@:@
Kan du inte bara gå i ide och sova hela vintern så jag slipper dig!
GAAH! (syskonkärlek is a bitch sometimes...) Jag och min bror går inte ihop ibland och nu blev jag galen igen så behövde bara skriva av mig känner jag! Jag älskar honom än då men vad fan.

Precis hemkommen från handling med mamma på Willys.. snart middag, pommes och kyckling med bearnaise sås.. mums :)) Sen ska jag spela wii igen ikväll, gjorde det igår också och syrran kollade på.. men nu har hon feber den lilla stackaren och är sjuk så hon vilar :( Hoppas du blir frisk snart igen gumman!
Sen kanske jag rullar en film i dvdspelaren, men det får vi se.


Ha i alla fall en trevlig fredagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0