annan dag jul.

Skrev inte under juldagen, har umgåtts med syrran och gjort lite annat så. Nu sitter man här igen, uppe alldeles för sent .. måste sova snart.

Kom på att idag är det 15 år sedan min halvmorbror Göran gick bort. Onödigt att han dog, kunde vi inte få haft honom kvar? Så tråkigt! 1954-1995,RIP <3 Endast 41 år gammal :(
Tyvärr kommer jag inte ihåg honom så mycket, bara att han var så snäll!
Hatar döden ibland, varför kommer den till de som har så mycket kvar att ge i livet?
:((((

Nej nu var det inte meningen att jag skulle börja tänka och prata om döden..
Imorgon ska jag ta det lugnt.. Diana smsa mig och frågade ifall jag ville komma över till henne, men jag har fått ont i halsen igen så vi väntar tills på onsdag då vi skulle ses istället.. och jag håller tummarna att jag slipper bli sjuk.. återigen.. jag orkar inte det..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0