Andra advent.

Hoppas alla får en trevlig andra advent.
Här går det åt rätt håll men det tar längre tid för min mage att återställa sig än vad jag trodde.
Får se hur det blir under dagen, annars får jag vara hemma imorgon fast jag inte vill. Inte mycket att göra åt precis.
Men jag håller mina tummar.

Idag förutom att koncentrera mig på att bli frisk så ska jag såklart fira advent tillsammans med min familj, med middag och tända andra ljuset. Sen måste jag duscha och så ska jag jobba lite hemifrån. Sen roa mig så gott som jag kan. Igår kunde jag gå med Mamma till vår lilla affär som vi har, visst i snigelfart men fick lite luft och fick röra på mig, för det behövde jag verkligen. Kanske ska ut idag igen och bara få lite luft, men jag får se. Är helt slut i kroppen fortfarande.

Kanske uppdaterar bloggen lite senare och ha tålamod, jag håller på att byta teman nu, kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha. Tyvärr försvann min heater(heter bilden högs uppe va? så dålig på allt det här) men det får Jossan kanske vara gullig och hjälpa mig med igen då jag glömt hur man gör? Ja när jag nu bestämt mig vad jag ska ha för tema. hehe.


Men tills dess, ta hand om varandra och ni som är ute och flänger, var rädda om er!!
Kramar// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0