Tisdag.

Tisdag tisdag, vet inte riktigt vart jag ska placera tisdagar i för kategori. Ogillar tisdagar gör jag inte , men gillar dom gör jag väl inte heller så det stör, speciellt som det är min senaste dag, slutar 17. Nej klurigt där.. men det beror väl på. Den här tisdagen har varit bra, syrran var iväg på en slags genomgång om jag förstått det rätt på jobbet så efter det åkte hon till täbban och väntade på mig tills jag slutade, sen gick vi in där och köpte lite saker och sedan tog sällis hem. Det var riktigt mysigt, inte ofta man har sällskap med någon hem från jobbet precis. Så tack kära lillasyster <3

Nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet, ska lira lite wii efter sen vet jag inte vad jag hittar på, får se hur länge jag spelar annars kanske det blir sängen efter. Men men haha jag får se helt enkelt :P
Igår snackade jag med Jossan på msn och fick min southpark gubbe som hon gjort av mig xD hahaha och den är ju så rätt.. och passande nu när jag är en wii nörd. Men jag kan säga så här, jag röker inte när jag spelar det kan jag lova er.. :P så vidrig är jag inte :P


Puss på er därute, hoppas ni haft en lugn, rolig och så bra tisdag som det bara går :) // Jessy


Hahaha ja här har ni då mig xD


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahaha! Fy fan va bäst! Det är verkligen du xD Bortsett från ciggen ;D

Ja tack själv! Det var jätte mysigt<3

2010-09-01 @ 11:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0