svar

Tack ni som skrev kommentarerna igår.
Tänkte svara.

Cissi : vet inte riktigt vilken cissi du är då jag känner några, men du kanske inte är någon jag känner heller.
^^ Men hur som helst, tack ja jag hade haft en bra dag, tills kvällen då alla känslor bubblade över.

Carro: Jaa förjävligt :( Det var onödigt , men det tycker jag alltid att det är när någon dör. Men så är ju livet :(
Och tack vännen <3

Jossan: Vad gulligt du skrev, jag blev rörd. Jag älskar dig med och ja jag vet att du finns ifall jag behöver stöd. Och du vet att jag också finns där för dig. Gullunge <3

och med det så vill jag också bara säga att igår kände jag mig tom som jag skrev och alla dessa känslor bara bubblade över, men jag tror det beror på att min mens är flera dagar försenad och mina hormoner är helt flänga. men jag kände att jag bara behövde skriva lite, lufta mig. Så tack för att ni finns där för mig!

Nej nu är det sista avsnittet av sex and the city snart, och det var bra länge sedan som jag såg det avsnittet.
Sen blir det film med syrran och sen sängen för imorgon bär det av till Jossan <3 det ska bli sååå kul!


Puss o godnatt! // JessY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0