Överlevde, of course.

Hahaha ja jag överlevde arbetsdagen idag. hahaha.. som om jag inte skulle göra det men ändå :P
Fortfarande skit ont i bäckenet, men det går väl över. Får gå på alvedon tills det går över av sig självt.

Annars idag då? Ja jag har jobbat större delen av dagen, skulle slutat 17, men kunde gå 16.05. Skönt det.
Möte upp mamma vid Runö, gick med henne till Willys och handlade lite . Nu är man sedan en tid tillbaka hemma.
Imorgon blir det jobb 09.00-16.00, sen ska det vara vanlig tid torsdag, dvs 11.30-15.00 och fredag Ledig. Ja om det nu inte händer något som gör att jag måste jobba. Men det får vi se då :P

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, måste duscha också, men torktumlaren i tvättstugan är pajj fortfarande så kläder hänger och torkar i badrummet, så kanske jag får duscha håret bara och sen blaska av mig.. så får jag ta en rijäl dusch imorgon istället.. men men får se hur mkt kläderna torkat. Innan dess så ska jag titta på fångarna på fortet som börjar här snart. Kul att det är tillbaka. Såg lite igår men missade det mesta då jag var på persmöte. Så idag blir det ett helt avsnitt.. skojj :D

Kanske skriver ett inlägg till innan jag ska sova, men ifall jag inte gör det så får ni sova så gott senare och hoppas alla har haft en bra tisdag :) Många kramar // Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0