Ooo..

Jag är sååå trött!!!
Somnade halv 2 inatt, blev väckt 07.30 då jobbet ringde mig och ville ha in mig tidigare för att en kollega är sjuk. Så det var ju bara att åka, sen jobbade jag till fyra och var hemma halv sex.. är helt slut. Det var ju ett bra tag sedan man jobbade så.. :P Hade varit lugnt ifall jag hade vetat att jag skulle jobba tidigare för då hade jag ju inte gått o lagt mig sådär sent.. nej ikväll ska jag lägga mig tidigt, börjar 09.00 istället för 11.30 imorgon och då är det min 17.00 dag så då kan det vara fint med att vara utvilad.

Sen har mensen fortfarande inte kommit... orkar jag bry mig mer? ... nej så nu slutar jag med det.. irri i alla fall :/

Ikväll tänker jag titta på åter till cold mountain som går i kanal9 kl.21.00, fast det inte var så lång tid sedan jag såg den filmen. Men det är en av mina favoritfilmer, så bra.
Speciellt renee zellweger,hon gör en av sitt livs roller<3Värd sin oscar för bästa kvinnliga biroll :)
Dessutom en av mina favorit skådespelerskor, komigen , Bridget Jones ;D

Fram tills dess så ska jag lata mig framför datorn och tv:n och försöka att inte somna :P
Får se ifall jag skriver ett inlägg senare, annars god natt till er alla xD


Puss//Jessy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0