Night.

Yes, nu är det natt igen, natten till måndag, då man ska upp och jobba igen..
Varför går helgen så fort?? .. fasiken :P Men men har en fyra dagars vecka den här veckan igen så jag ska verkligen inte klaga. Och vad jag vet så ska ingen från jobbet vara sjuk. Bara hoppas, orkar inte bli väckt imorgon av telefonen som ringer :P nu får det vara paus på det ett tag :) hahaha säger jag nu men sen så vill jag jobba jobba jobba haha och tjäna pengar pengar pengar.. hahaha. eller ja det gör jag ju redan men mera mera mera..
(Hahaha okej jag är hög fortfarande på marknadsgodis och coca cola från tidigare idag..)

Jepp, ni läste rätt, det har varit marknad idag. eller marknad o marknad, det har rättare sagt varit Kanalens dag här i Åkersberga. Det brukar vara riktigt mysigt, men iår var det väl sådär.. tyvärr blir det bara sämre och sämre för varje år. Men jag brukar alltid gå med bra sällskap på kanalens dag så det är ju mysigt, speciellt när man inte har något annat för sig. Förra året gick jag med Lena och hennes lilla son. Detta år så gick jag o min kära syster och så mamma följde med en liten stund(tvättstuga nämligen.) men vi kollade lite grejer och sen så köpte vi marknadsgodis, vår absoluta favorit. Det är verkligen ett måste när man går på marknad! Det får man ju bara i sig en gång , två gånger högst per år. Så det fick helt enkelt lov att bli lite onyttigt denna söndag! .. :P

Sen så när mamma gått tillbaka hem så gick jag o syrran lite till o kollade ifall det inte fanns något roligt att köpa, men det gjorde det ju såklart inte så vi gick först till lillan o köpte coca cola, sen begav vi oss hem. Väl hemma så fortsatte jag att spela wii som jag gjorde igår tillsammans med henne. hehehe så, så har min dag sett ut. Nu är jag faktiskt rätt så trött och tänker krypa till kojs. Hoppas alla ni därute haft en skön söndag så skriver jag kanske mer imorgon..

Godnatt och tjingeling! / Jessicka

Ps : Tack snälla carro för att jag fick beautiful blogg priset av dig :) riktigt gulligt! kanske gör det man skulle göra någon annan dag när jag orkar. men hur som helst, puss till dig sötnos <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Varsågod, gumman! Saknar dig. <3

2010-08-30 @ 00:14:08
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0